Aybars21_ kuzey225_ benimki de 28aylık aynı durumdayız şimdi araştırdım sabır taşı kullanın diyorlar yarın ilk iş onu almak acaba kullanan var mıdır
livanurvealpinannesi61 kuzey225_ baya geç kalmışsınız siz 1 yaştan itibaren gece beslenmesi kesilmeli. Uzmanlar önermiyor birçok zararı var. Mama yerine su verin. Mama verdikçe içmeye devam edecektir siz kararlı olun vermeyin.
Aybars21_ livanurvealpinannesi61 maalesef ben de gece hala mama veriyorum her yolu denedim bıraktıramadım ne yapacağımı bilmiyorum artık