Elmsnghn Eslem46 kalip sabunla ve sicak suyla bolca citileyip en son atarken dahi kalip sabunu iyice surup.makineye atin. Ben hep oyle çıkarmıştım
senapulim Eslem46 valla renklide olsa beyazda olsa ben makineye atıyorum biraz üzerine biraz toz gözüne toz Ariel atıyorum 90 derece 1 saat atıyorum mis gibi oluyor
lmrannn Eslem46 highgenic markasının leke çıkarıcısı var fırçalı. Önce sıcak suda başka bir fırçayla akıtıyorum sonra kalan lekeyi bunun fırçasını sürerek yıkıyorum. Sonra da makineye atıyorum 40 derecede bile çıkıyor
kuzey-21 Eslem46 valla ben soda kullanıyorum açık olandan alıyorum süper leke çıkartıyor. tavsiye ederim