Geçmiş olsun. Ah bu doktorlar… İzmir Ekol de normal doğum yaptım, doğumhaneye gelen ve ilk muayeneyi yapan çocuk doktoru beş para etmez,içime sinmeyince ilçemdeki kıytırıktan özel e görürdüm orda yıllardır doktorluk yapan çocuk doktoruna,inciğini cinciğini muayene etti bebeğimin ve üfürüm tespit etti ,tavsiyesi ile progesöre götürdük pda çıktı. Ciddi bir durum değil çok şükür ama gerekli takibi yapıyoruz. Burdan ben de tüm annelere özellikle yenidoğan annelere, lütfen en bilindik doktor da olsa farklı doktorlara da götürün ara ara özellikle ilk muayene süreçlerinde. Birinin bir şeyi anlık gözden kaçırması bile sıkıntı olabilir. Allah çocuklarımıza sağlıklı günler göstersin daima🙏🏼