Ygt239z canım 2 ay önce gömülü ve yatay 20 lik dişimi çektirdim amileiyatla cerrah aldı hiç korktuğun gibi olmadı 1 2 kilo verdim 7 gün çorba içmekten ağzımı açamadım apranax ve antibiyotik kullandım bir hafta 3 tane iğne ile uyusturdu hiç birsey hissetmedim asla sonrasında şişlik ağrı olmasın die kalçadan da iğne oldum hiç ağrım olmadı dikişlerim kendiliğinden düştü 15 gün içinde acıagrı hafif oldu ilaç aldım geçt iyi ki çektirdim iyi ki 10 dk operasyon sürdü 5 10 dk uyuşma bekledi kaç kutu antibiyotik bitirdim her ağrıdığında kurtuldum diye çok mutluyum hiç korkulacak birsey yok ben çektirdiysem herkes çektirir düşün benim doktorum cerrah çok çok çok çok iyi idi İstanbul da isen öneririm özel de yaptırdım şimdi bir tane sağ kaldı o da gömülü onu da aldırmam lazım şimdi agrı yok olunca onu da çektrcem hemen dişçiden öyle korkardım hiç korkulacak birsey yok uyuşuyor sadece baskı hissediyorsun inan bana git çektir hiç faydası yok diş yapını bozuyor benim biraz kaydırmıştı baskıdan sinire yakındı benim birde tek parça halinde çektiler bazılarında 3 2 parça halınde çıkarıyorlar mıs canım korkma kurtul benimde dişime değiyordu kökü çürümüş ondan ağrı yapıyordu ucuna bakıyordum çürük yok meğer kökü çürümüş sapsarı idi ben 2 gün sürekli buz koydum çok i geldi