Miran474 Sabah sekizde kalktım hala ayaktayım bebişim 20 aylık uyumamış uyutmuyor inliyor ağlıyor herhalde sancısı var calpol verdim inşallah uyur çok uykusuzum yorgunum bıktım ya uyku probleminden
O1Anne Miran474 14 aylık 1 buçuk saatir ayağımda sallıyorum uyumuyor gözlerim başım ağrıyor uykusuzluktan