Kzılar oğlm suan 6 aylık hiç yabancılaması yoktu ama 5. Aydan sonra arabaya binince binemden önce gülen cocuk bi anda çığlıkla aglamaya baslyo magazaya gdiiyoruz tek eleman varsa magazada onjnla niz kksnurken aglıyo falan bi anda başaladı bunalr bu aylarda normal mii yoksa bişeyden mi krokut acaba