Tgkaneses Ateşi sürekli yükseliyor su bile içmiyor emmiyor daha doğrusu tutamıyor memeyi agzı acıyor gibi aç susuz şu anda sabah başladı iyice kötü oldu,diş bu kadar yaparmı ?enfeksiyon bu bnce ya yaşayan varmı
Nsn06 Tgkaneses diş diye gitmedik 39.3 e çıkınca götürdük dizanteri dediler. Doktora gitmenizi öneririm
Hasretkmrc1 Tgkaneses geçen hafta aynı durumu yaşadık 38.2 yi gördü en fazla ateşi geceyi ateş düşürücüyle idare ettim ama sabah acile goturdum boğaz enfeksiyonuymuş antibiyotigi bir defa vermemle ateş falan kalmadı bir gün evde bekledim goturmedim diye vicdan azabı çekiyorum eziyet bence bebege götür canım
brsnhsm Tgkaneses ateş yüksekse beklemeyin derim. Bi de ılık su kullanın her zaman ılık duştur eklem yerleri için falan yani ateş düşmesi için👍🏻
Tgkaneses Caganata Caganata aslında biliyorum ama sürekli kulakta eli bir de zor çıkarıyor tetikliyor birbirini belki daha çok agrısı oluyordur kardesım saglık personeli takıp ediyoruz birlkte ordada aynı uygulama yapıcaz bakalım sabah gıdıcez artık gözlemliyoruz ama ne yazıkkı Antbyotk alcaz gibi
Umut35 4 gündür oğlum ateşler içerisinde 39.4 de kadar çıktı acilden gelip tekrar gidiyoruz diş çıkarıyor inanılmaz ağrı çekiyor sürekli kulaklarına vuruyor ne yapsam geçmiyor solunum yolu enfeksiyonu da olmuş çok zor bir durum
Tgkaneses Umut35 bir yasına çok az kaldı ama dişleri yeni. Çikiyor hepsi birlkte oldu diye zorluyor mu acaba ya ama boğazı çok kötü belli, gecmıs olsın ya sızede
Whitewomen35 @"Tgkaneses"Özellikle beslenme konusunda sorun varsa enfeksiyon şüphesi olabilir. gittiğinizde ilk emiyor mu diye sorarlar size bence bir an önce yakın sağlık kuruluşuna gidip idrar kan tahlili yaptırın . Çok geçmiş olsun
Tgkaneses Whitewomen35 şuan emdi Allâh a şükür off, evet haklısınız bn de inanmak istemiyorum galiba ama biliyorum, sabah gıdeyım mecbur ilaç kullancak, kaç saattir yemiyo içmiyo meme de kaç saaytir almıyo ıstyo aglıyo edemiyorum smdı emdi şükür
Endmzakyol Tgkaneses dün akşam üzeri ateslenmeye başladı kızım 39,5 oldu ateş düşürücü veriyorum ama hiç etkisi olmuyo ee son acile gittik kulak enfeksiyonu dedi antibiyotik verdi saat çok geç olduğu için baslayamadim ilaca 3. Çocuğumu büyütüyorum düşmeyen ateş hiç görmemiştim soğuk uygulama yapıyorum o bile etki etmedi nasıl bir geceydi yarabbim sabahladik resmen salgın var çok fazla çocuklar hasta olmasa keşke 🤲
Tgkaneses Acile gitmek gece dayanamam yine, oğlum şuan iyi teşekkürler herkese. Viral bişeydir çok kötü değil dedi