ipekk05 29 aylık kızım dünden beri öğle uykusu yapmıyor ve uyku saatine yakın sağ gözü kayıyor gibi farkettim ilk kez oluyor çok kafama takıldı uykusuzluktan ve yorgunluktan olabilir öi kızlar sizin bebeklerinizdede oluyomu uykuya direndiklerinde falan
ipekk05 Gamzeeyigun ay normal dimi canım aşırı evham yaptım şu saatt oldu araştırma yapıyorum uyku girmedi gözüme😰
Gamzeeyigun ipekk05 benim şuan bir gözüm yatağa gir gözüm telefona bakıyor aşırı uykum var ama keyfim de çok yerinde uyumak istemiyorum şaşı beşi olmam inşallah 🤭🤭 çok küçük de değilmiş bebisin zaten panik yapma bence normal biraz takip et bir kerelik bir şey mi sürekli mi oluyo ona gore bir doktora danış
ipekk05 Gamzeeyigun Ya şaşı değilde sağ gözün kahverengi kısmı aşşağı doğru iniyo gibi oldu ama çokta uykusu vardı o esnada umarım ciddi bişey değildir
Gamzeeyigun ipekk05 takip etmek lazım uykuya direndigi için olma olasılığı çok yüksek geldi. Gün içinde uykusuz değilse oluyo mu falan ona bi bakın