Arkadaşlar bebeğim 13. Aydan beri desteksiz uyurdu gece hiç uyanmazdı uyku düzeni çok güzeldi ama ne olduysa 15. Ayda bozuldu gece sabaha kadar uyumuyor bildiğin uyanık ve oyun istiyor gece beslenmeyen bebek mama istiyor bu normal mi sizce gece 1 den 6 ya kadar bile uyanık kalıyor hiç böyle uyku sorunumuz olmamıştı o yüzden ne yapacağımı bilmiyorum bu atak mı diyecem ama 1 ay oldu bu kadar uzun atak dönemi oluyor mu artık sallamaktan bacaklarımı oynatamıyorum çok ağrıyor diye