gozde41 Benim bebeğim daha 6 aylık olucak bu ayın sonunda veben işe başlayacağım ama şöyle bi sorun var 12 saat çalışacağım bu süreçtede emzirmem mümkün değil sütümü sağmalı mıyım sağmazsam eve geldiğimde yada işe giderken emzirsem olmaz mı yada ne bileyim sütüm çekilir mi
-Eraymoms- gozde41 süt sağıp buzluga koysan evde biri verse daha iyi olur bebiş daha küçük anne sütüne ihtiyacı var onun tabi çalışan anneler daha iyi bilir belki
gozde41 -Eraymoms- öyle yapıcam kayınvalidem vericek artık başka çare yok maalesef bende isterdim bebişimden ayrılmamayı ama mecbur dönmem lazım işe iznim bitiyor çünkü
gozde41 Oz033603 zaten gün içinde eve geldiğimde giderken vs görücek anne kokusunu yine alıcak temelli bırakıp gitmiyorum ya ☺️ tabiki zor bi süreç ona öyle çok alıştım ki ayrılmak banada zor gelicek e bende istemem ayrılmak ama şartlar bunu gerektiriyor çalışmam gerekiyor ki ona güzel bi gelecek sunabileyim iznim bitiyor ücretsiz izin hakkım var ama parada lazım o yüzfen yapıcak bişeyim kalmıyor
gozde41 sunflower01 bebeğim önemli ama iznim bitiyor malesef yani işi bırakmakta istemiyorum çocuğuma daha iyi bi gelecek sunmakta önemli benim için o belki şimdi mama içecek ama büyüdüğündede her imkanı olucak bu arada 12 saat çalışma 15günlük süreç normalde 8 saat çalışıyorum zaten ona bolca zaman ayıracağım tabikide bebeğim daha önemli
zeynepadakaren fatma___ fatma___ şimdiden düzenli sağıma başlayın ve stok yapın o zamanda işe gitmeden ve akşamları sağarsınız maalesef sütünüz kesilir işte de sağım yapıyorlar o yüzden .en azından bugün itibariyle her güne bir paket yaparsanız kafadan 2 aylık sütü olur bebişinizin
fatma___ zeynepadakaren ya zaten düzenli emen bir bebek ne ara sağim ki ve asla biberon olmıyor daha önce sağılmış sütümü içmedi bilmiyorum ek gıda başlıycaz ama yeterli gelir mi gitmesem kiracıyız maddi olarak yetemiyoruz gitsem bebeğimi düşünüyorum çok çaresiz kaldım gerçekten devlet bu konuda neden bir şey yapmaz çok sinirliyim..
gozde41 zeynepadakaren sütümü sağıcam zaten o düxenli olarak anne sütü içmeye devam edicek en azından 9-10 aylık olana kadar emzirmek istiyorum emziremesemde anne sütü vermek istiyorum
zeynepadakaren fatma___ süt izniniz olacak aslında yasal olarak bir de emziren anne beli saat sonra çalıştırılamıyor diye biliyorum. Hiç araştırdınız mı
zeynepadakaren fatma___ emziren anneler doğum sonrası 1 yıl gece çalıştırılamıyor ve günde 7,5 saatten fazla çalıştırılamaz ibaresi var.süt izniniz de olacak erken çıkarsınız Mevzuattan okumanızı tavsiye ederim , umarım çözüm olur
fatma___ zeynepadakaren evet tabi ki biliyorum bunları ama ben öğretmenim ve köy okulunda çalışıyorum maalesef dersim bitse bile gelemiyorum araç yok tek servis ve herkesi beklemek zorunda bizde süt iznini toplu kullanmak gibi bir durumda yok. İlkokul bide bizim boş günüm falanda yok yani velhasıl hiç bir çözümü yok geçici görevlendirme için başvurmayı düşünüyorum ama öyle şeyler de de torpilin olmadan pek yardımcı olmuyorlar..
sunflower01 gozde41 şey Türkiye’de pek de bi gelecek kavramı kalmadı gibi tabi ama yine de siz bilirsiniz ☺️
gozde41 sunflower01 türkiye berbat durumda şuan tabi ama yurtdışınada çıkamıyoruz yani napalım kaldık burda gittiği yere kadar mücadeleye devam edicez