Merhaba canım anneler, 4 aylık rutin kotrolde ek gida başlamami söyleyen doktorum var bebeğimin kilosu yerinde olduğu söyledi. Taktırma yap 15 gün dedi sonra püre ver sonra meyve dedi öğle akşam falan. Otutturmaya başla dedi. Ek gida için 4 ay erken geldi bana ben 5 buçuk aylık olmasını bekliyorum. 4 ay diyen oldu mu acaba çok garip geldi. Bu arada annelerim bebegim mama ile besleniyor.