Kizimcimmm1 Kızlar geceleri kaç kez kalkıp emziriyosunuz birde gün içinde güzel yiyor mu ? Benimki bazen yemez akşamları üç öğün yapamıyoruz zaten yemekle arası yok 2 öğün olursa ne ala , öyle zayıfta değil normal kilosu, kafaya takmaya başladım
Gamzeeyigun Kizimcimmm1 14 aydan sesleniyorum doğdugu zamanlar bu kadar sık kalkmiyodum emzirmeye zırt pırt diş çıkarttığı için gece de habire emmek istiyo🤦♀️
Elmsnghn Kizimcimmm1 benim oglim da 2 öğün yapiyo onu da zar zor ve acayip üzülüyorum. Emmesi de değişkenlik gösteriyor bazen aşırı duskun oluyo bazen nadir emiyo
sybs Kizimcimmm1 yemediği zaman zorlama.canim.emdigi için sıkıntı olmaz ara ara bu dönemler oluyor sonra zamanla.geciyor bende de oldu birlikte yiyorum onla.ayni sofraya oturuyoruz bazen yemiyor ama.bazende çok güzel yiyor bide genelde benimki on yargılı bu yuzden ilk kaşığı bir anda degdiriyorum dudağına tadını beğenirse istiyo beğenmez ise vermiyorum
Kizimcimmm1 Gamzeeyigun diş mi nedir bilmiyorum ama sürekli kalkıyor gündüzde durmuyor birde tek uyku yapıyoruz yani az uyuyup nasıl bu kadar hareketli anlayamıyorum
_Busbus_ Sürekli uyanıyor gece uyuyamıyorum diyebilirim. 13 aylık olucak ve çok sık uyanıyor emmek için. 😑
Kizimcimmm1 sybs evet bizimkide öyle ağzının ucunu değdiriyo beğenmezse çığlık atıyo eliyle ittiriyo bazen hiç tadına bile bakmak istemiyo hemen karşı koyuyo bazende yiyo ama 5. 6. Kaşıkta yine ittiriyo
Lovely_mk Kizimcimmm1 gece değil de sabah 6 da emiyor geri yatıyor. Beslenmemiz de her gün değişiyor fakat 3 ana öğün düzenli yedirmeye çalışıyorum yemese bile masaya oturuyoruz biraz yerse yiyor yemezse ısrarcı olmuyorum diş dönemi malum. Ara öğünleri oyun oynarken bile yediriyorum onda sıkıntı olmuyor şükür
Kizimcimmm1 Lovely_mk ne güzel bizimki öyle değil gece zafen fiks bu gece 3 te bi kalkarız zaten gece 12 1 2 givi yatar sabah 6 da bida aralardada kalkar tabi sonrası saat başı acaba aç olduğu için mi diyorum gerçi emdiği için sıkıntı olmaz diyolar
melo10 Kizimcimmm1 bizde 13aylığız her şeyden vermek istiyorum ama yemiyor genelde sevdiği yemeklerden yapmaya çalışıyorum tavuk havlamasını çoook seviyorum tabağına koyuyorum kendisi yiyor gündüz çok emzirmiyorum ama geceleri sabaha kadar emmek istiyor diyebilirim o yüzden sürekli uyanıyor ne su kabul ediyor ne emzik sürekli ağlıyor meme verince susuyor
Caglaa94 Kizimcimmm1 15.5 aylık şuan bebeğim. Ben doktor önerisiyle 1 yaşına girdikten sonra gece emzirmeyi bıraktım. Gece çok fazla emmeye kalkıyordu uyku düzenimiz yoktu ve gece emdiği için gündüz yemek yemiyordu. 3 aydır gece emmediği için uyku düzeni daha iyi yalnızca 1 kez au içmeye kalkıyor. Aç uyandığı için kahvaltısını da gayet iyi yapıyor. Günde 3 ana öğün 1 veya 2 kez de ara öğün şeklimde besleniyor.
birprensesannesi7896 Kizimcimmm1 ah gece sabaha kadar göğsümün hiç kapanmadigini bilirim 😁😁😁 bazende uyuyor değişiyor yaa