Kizlar gecen hafta konusmaya gittim kadin bana ayak ustu buz dioder lazer oldugunu champion multi cihaz oldugunu 10 seans surecegini sadece sari tuyleri etkilemiycegini soyledi beni ikna etti tamam dedim bana bi sozlesme imzalatti 7 gun icinde cayabilirsin dedi bana seansi da 5 gun sonrasina yani persembe gunune verdi seansa girdim kadin baslik degistirmedi jelatin strec bisi sarmadi ucretli bu alirsan dedi almazsan herkese yaptigimdan dedi basladi ben anlamadigim icin o an idrak edemedim bi sekilde jel filan zaten asla surmedi klimayi acti bi yandan o ufluyo tepemde bi yandan elindeki o cihaz ufluyo bi oraya atiyo bi buraya bitti dedi ciktim eve geldim sirtimda kollarimda yaniklar var hertarafim uyuz gibi kasiniyo asiri yanma var vucudumda kadin bana paketi iptal edemem ucretin tamamini odemeniz gerekiyo diyo ben yandim diyorum o cilt kurulugundan size su kremi verim diyo yaptirmadigim bisey icin tum ucreti istiyo hemde yandim hic memnunda degilim ne yapmam lazim bilen varmi yani bu cihaz boylemi giden bilen varsa cok rica ediyorum