Artık kendimi çaresiz görüyorum hem hamilelik hem sendromlu bebek çok zor oluyormuş bugün hastanede o kadar darladi ki yemin ederim agliyarak çıktım hastaneden nedense sebepsiz bir patlama yaşadım o patlamada kızıma bağırdım şuan uyuyor ama içim içimi yiyor kalbini kırdım küste yattı bna bu günler nasıl geçecek gerçekten piskoljikman çok kötü coktum