Maka_Paka benimde eşim gün içinde çocuk uyurken uyu dinlen diyor. Ben gidip kahve içiyorum. Zaten gündüz bebeğim max 40 dk uyuyor. Kendime vakit ayırıyorum. Sonra yorgunum diyorum bazen, e dinlenmiyosun çocuk uyuyunca en azından uzan uyumasan bile diyor. Aslında haklı, bende uzanmak istiyorum ama çay kahve içerken oturarak daha rahatım sanki zaten ben içene kadar da bebem uyanıyor 😅 he şimdi geceleride 1-2 gibi uyuyorum. Yine o zamanda kendime vakit ayırıyorum. Hemen uykum gelmiyor zaten. Mesela keyif yaptım biraz, şimdi uyucam 😅