Minaa66 Ezoli170 ben herzaman bi eksik tamamlama yapiyorum soruyorum zaten alinicak bari bi eksigini kapatayim diyorum mesela geçenlerde ablam kahve makinasi olmadigini soyledi bende onu aldim ev hediyesi olarak
theblackvirgo Ezoli170 hiç kimsenin evine gitmiyorum daha nasip olmadı egerki biti evlenip evine davet etmiş olsaydı büyük ihtimal sözlük kahve fincanı çaycı vs biseule giderdim
jelibonnnn Ezoli170 10 dolar yapar eline veririm kendisi ne ister neye ihtiyacı varsa üzerine ekleyip alabilir… Bir kahve fincanı alsam aşağı yukarı aynı fiyat zaten…
Oglummmmb Çay bardağı, kahve fincanı, sosluk, tatlı kaseleri vs. ama artık para veriliyor. Yenı ev almışsa paraya ihitiyacı vardır bizler artık öyle yapıyoruz. Yanı bende ev alsam hediye yerine para verilse daha makbule geçer. En azından kendi beğendiğim şeyi alırım.
Cukulata Çok kahveci biri değilim. Biri bana kahve fincanı alsa üzülürüm🥲hatta kahve seven biri pespembe bi fincan takımı almış. En sevmediğim renk de pembe🥲 çok klişe artık fincan takımı. Ben english home indiriminden çift kişilik battaniyeler alıp götürdüm yakın zamanda 2 eve. Diğer, yanımızdaki akrabamız borcam aldı ikisine de. Benimkiler beğenildi. Borcamlara da ev sahibinin ihtiyacı varmış zaten o da sevildi😊
Ezoli170 Ya şöyle ki hediye alacağım 4 kişi var,birinin evine ilk kez gideceğim için diğerleri de işyerinde bana yardımları dokunan amirlerim.o yüzden genel olarak ev hediyesi dedim çünkü iş arkadaşlarıma da evde işlerine yarayacak bir şey almak istiyorum çiçek çikolata yerine..paşabahçe elysia çay seti geldi aklıma yazdıklarınızdan yada battaniye/pike
umayozan Duvar saatim yoktu ve gerçekten en mutlu eden hediye oydu beni😂 nevresim takımı almıştım bir arkadaşıma. Çerezlik alan olmuştu. Magnolia kasesi. Englısh Home su bardakları çok zarif oluyor. Duvara asılabilecek güzel bir tablo yada aynada güzel olabilirdi. Alışılmışsın dışında şeyler daha mutlu edici geliyor bana
Alisasaf jelibonnnn Ay çok mantıklı ya bende yakın arkadaşıma ne alsam diye düşünüp duruyordum tabi sizin yorumunuzu görene kadar sagolun 🥰😍😍🤩
Momystyle Ezoli170 dekor tepsi +oda kokusu , tablo , tv battaniyesi , mum+şamdan , şarap , abajur , boy aynası , ayaklı sunumluk bunlar alıpta götürdüğüm şeyler bu zamana kadar hatırladığım hepsi de çok beğenilmişti