elifc1234 Bi puf noktasi yok bacim benim ufaklik da 2 aylik dun gece bu saatlerde ortaligi ayaga kaldiriyordu simdi 8 de uyudu 10 da karnini doyurduk bu saat oldu hala uyuyo. Cani nasil isterse oyle takiliyo beyefendi. Bebeginizin gazi olabilir mi acaba denediniz mi gaz masaji falan belki rahatlarsa uyur. Bizim oglani da ben goturdum bugun biraz hasta gibiydi sesi degismisti genzi akiyormus serum fizyolijik verdiler ben kullanmiyordum bugune kadar orta kulak iltihabi yapiyor diye ama rahatladi sanirim uyuyo sakince. Yani uzattim baya kisaca demem o ki mutlaka bi problemi vardir bebeginizin onun ne oldugunu anlayabilirseniz uyur