Kızım 2 aylık ya ağlıyor ya emiyor ya uyuyor. Hiç sakin durmuyor. Oyun oynatmaya çalışıyorum ama hep huzursuz hep ağlıyor. Yatmayı hiç sevmiyor ana kucağında durmuyor. Emzirip ağlamasın diye hemen uyutmaya çalışıyorum sürekli bu şekilde. Normal mi sizce?