cakmakt aynı şekilde benim bebeğimde akşam saatinde yaptı sağıp biberonla verdim içti ama ertesi gün çok şükür normale dönmüştü gazı olabilir yada burun tıkanıklığı farklı pozisyonlarda deneyin biraz sakinleştirip tekrar deneyin pes etmeyin normal olduğunu düşünüyorum ama tabiki bı doktor değilim çoğu bebek yapıyor burda gordugum kadarıyla bende sutumun azlığından suphelenmistim ama kilo alımı normal