Emelezgi Kubramomy Telefonunuzdan kronometreyi açıp 1 dakikada kaç defa nefes aldığını sayar mısınız. Benim oğlumda 2 defa zatürre geçirdi sıkıştı hep böyle saydılar nefesini
civcivoz Emelezgi dakikada kaç nefes olmalı? Benim kızım da hasta daha 1,5aylik ben de sayayım nefesini
Emelezgi civcivoz oğlum 10 aylıkken 25-40 arası olmalı demişti doktorumuz yükseği solunum sıkıntısı olduğunu gösterebilirmiş
Bilgem2009 Kubramomy benim kızım 2 hafta öce hastanede yattı taburcu olduktan sonra antibiyotik devam ettik ve nebulizatöre ventolin ile serum fizyolojik çekip verdik çok şükür iyi ama eve biri geldiğinde maske taktırıyorum enfeksiyon kapmasın diye
Emelezgi Kubramomy Oğlum 10 aylıkken 25-40 arası olmalı demişti doktorumuz yükseği solunum sıkıntısı olduğunu gösterebilirmiş