Arkadaşlar doğum yapalı 2 ay 20 gün oldu doğumdan 1 hafta sonra sütümü sağıp buzlukta sakladım 3 ay saklama süresi varmış 20 25 poşet var Şuan çok şükür sütüm de var . Fakat sütüm elimde kaldı tarihi dolacak atmaya da kıyamam bu sütleri be yapabilirim. Hastaneye sordum vermek için kabul edemeyiz dediler çevremde vereceğim kimse de yok . İhtiyacı olan biri varsa gönderedebilirim o kadar kıymetli ki bi de ilk sütler . Ne yapabilirim yada fikri olan var mı