Benim bebeğimde doğduğu günden beri kusuyor hiç üzülme çok normal bi durum. Bazen çok emdiğinden oluyor ama çoğu zamanda bebek reflüsünden. 3 aylık oldu bebeğim hala kusuyor artık insan alışıyor. İnstagramda osman gönülal diye bi doktor var bütün sorularının cevabını orda bulabilirsin 🌸 bu arada hayırlı olsun allah sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin