Dolores yok bacım benim oğlan ertesi gün acil goturduk hatta sabah 6 da direk acile gittik doğum yaptığım yere butun tahliler tutuldu gaz diyip gönderdiler öğün gene çok ağladı akşam dayanamadik başka bı araştırma Hastanesi’ne götürdük enfeksiyon kapmış dediler ateşinde yüksek çıkıyordu 1 hafta yoğun bakımda yattı anlayacagin hamd olsun şuan iyiyiz 2 aylık olduk ozmndan ama şimdide çok kotu ishal oldu onu anlamadim