Kızlar 5 buçuk aylık oğlumu 11 de uyutuyorum gece uykusuna yanından kalkar kalkmaz uyanıyo ve memeden den başka türlü sakinleşmiyo ancak emziriyorum o şekilde uyuyo halbuki karnını da iyicene doyuruyorum beşiginde asla uzun uyumuyo artık bizim ortamızda uuyuyo ve kalkıp emiyo sürekli daha önceden böyle değildi 1 buçuk 2 aydır böyle sizce ne denirr? Diş de değil bu arada bakdım ama görünürde biley yok gün içinde de hep kucak istiyo asla poposu yere gelsin ıstemıyo kendini yırtarak aglıyo 😞