Kızlar gerçekten moralim çok bozuk. Kilo meselesi , kariyer meselesi , gelecek kaygısı vs vs . Hiç biri için güç bulamıyorum kendimde böyle çoğu zaman yere yatıp hiç bişey yapmadan durasın geliyor resmen.
Kiloya gelecek olursak diyetisyenede gittim 2 gün yapıyorum sonra bişey oluyor moralimi bozacak diyeti hemen bırakıyorum duygusal yemeye veriyorum kendimi..
tutumlu olmak için önerisi olann , duygusal yemeye çözüm bulan , ritüeli olan..
Nasıl başa çıkabilirz🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹