ipelya benim kızım 2,5 aylık normal insan gibi yoğunlukta kusuyor beyaz beyaz yoğurt kesiği gibi ne doktorlara götürdüm ne paralar harcadım hepsi normal dedi.. Kilo alımı iyise sorun yok ilaç verdi her emzirmeden sonra veriyorum biraz azalıyor ama asla bitmedi