rirrii Selam kızlar. Kızıma trendyol dan oyun halısı almıştım ancak çok ama çok kalitesiz geldiği için iade ettim elinde temiz piyanolu oyun halısı olan var mıdır ? Fisher price baktım ancak çok pahalı fiyatlar satmak isteyen varsa almayı düşünüyorum
BENOYLEUYGUNGORDUMM rirrii ben satıyorum sadece 1 ay 3 5 kullandı o kadar dönmeye başlayınca da bıraktık
Violet34 rirrii bende de var biz de kullanmadık 250 tl müzikli aktif sorunu yok kızım büyüdü istemiyor
yagizcinarsmom Kgzm bende onu aldım çok memnunum bebeğim bayılıyor çok huysuz bi bebek olmasına rağmen 20-30 dk oyalanıyor