tunalim120 biberon çürüğü deniliyor. Fotoğraf atabilirseniz daha net konuşurum. Oğlum 1 yaşında onda da 1 tane var. Diş doktoruna götürün diş pastası veriyor. 3 yaşına kadar zaten tedavi etmiyorlar. Şekerli hiçbir şey kullanmadığımız halde anne sütünde olan şekerden dahi oluyormuş. Sürekli fırçalayın ve o pastayı kullanın çürük ilerleyip iltihaba dönüşebiliyor ve diğer dişlere de atlıyor.