Happiness87 Kızlar bebeğim 2 ay 21 günlük. Kollarından tutunca kafası geri gidiyor. Yüzüstü yatırdığımda başını kaldırmaya çalısıyor ama yapamıyor. Ancak kucagımda dimdik tutuyor. Bir de emzırme yastıgında güzel tutuyor. Sizin bebekler bu dönemde nasıldı?
Nazisss Happiness87 canim baş tutma süreci 4 ile 5ay demişti doktor. Ama bu her bebekten bebeğe değişir. Sıkma canını tutar bebişin Allah’ın izni ile
Devushka Happiness87 sürekli yüz üstü yatırın kasları gelişsin bizimki yanlış hatırlamıyorsam 3 ay civarıydı
Happiness87 Dln gelişimi konusunda acele ediyorum sanırım biraz arastırmayı bıraksam iyi olcak çok kafama taktım.
Dln Happiness87 ya sen bakma oralara.burda dogdugu gunden berindik tuttugunu soyleyenler bile var.kizim 11 aylik 7 aylik emekledi 8 de siraladi 11 aylik yuruyor.herseyin zamani var.mesela millet disini 4.ay da 6.ayda cikardi benimki taaa 9.ayin sonunda her bebek bir degil.ama bas tutmasi icin daha erken.
Happiness87 Nazisss sağol canm. İnsallah. İnternette 3 ay diyince panik oldum. Düzenli doktor kontrolune goturmuyordum.
Sevinc93 Gayet normal, neden bu kadar acele ediyorsunuz? Tam kafalarını 4 aylıkken tutmaya başlar bebekler. Bazıları erken bazıları daha geç tuta bilir tabi ki.
Happiness87 Sevinc93 aslında acele etmiyordum çunku kucagımda kafasını horoz gıbı kaldırıp etrafı izliyor. düz zemine yüz üstü yatırınca ve kolundan tutup basını kaldıramayınca panık oldum.