Merhaba, benim kizim 8+21 de alkiş,gel gel,bay bay, çakk yapiyor. Eliyle agzina vurarak kizildereliler gibi :) ses cikartiyor. Bababaaba gel gel dededede diyor . Cee ee yapmayi da yeni ogrendi. Muzikle sallaniyor. Birkac kere biyere tutunup kalkmaya calisti ama beceremedi. Emekleme konusunda da asiri tembel :) zora gelemiyor hemen agliyor