Arkadaşlar doğum yapalı 4 gün oldu göğüslerim aşırı sertleşti ve şişti ama bir damla bile gelmiyordu bende süt sağma makinesi ile sağdım koyu kıvamlı sarı renk çıktı sonra bir damla geldi daha gelmedi ama hala çok sert doktora gitmeli miyim iltihap yapar mı acaba