Bebeğim 5 ay 6 günlük. Sanırım atak haftasında. Normalde hiç uyku düşkünü değilimdir. Ona rağmen Üç gündür anam ağladı .. bir de migrenim var. Üç gecedir saat başı kalkıyoruz ..istemesem de parasetamol almak zorundayım. Çünkü bebeğime yalnız bakıyorum. Migren atağım tuttuğu zaman mideme vuruyor Kendime gelemiyorum. sizlerde durum nedir ?