xbebegimx 55 günlükken bebeğim sabah 07.30’da uyanmıştı gece 11’e kadar meme de dinlendiği 15-20 dakikalar hariç asla ama asla uyumamıştı. Altı temiz, gazı yok, kıyafetleri çıkar giydir, duş aldır derken verdim babasına babasıyla 10 dakika da uyudular. Ya atak haftasındaydı ya da ben fazla gergindim çocuğa geçmişti stresim. Ev ortamında daha sakin daha stressiz biri varsa onunla biraz yalnız bırakın. Siz de dinlenin bu sürede, biraz stresinizi boşaltın.
Ben çocuk uyumadıkça stres yapmıştım neden uyumuyor uyuması lazım, o uyusun ki ben evi toplayayım, çamaşırları asayım, yemek yapayım diye diye diye stres topu olmuştum yani.