Merhaba kızlar kızım 47 günlük doğduğundan beri mama ve anne sütü veriyorum bugün rastgele hipp mamanın tadına baktım ölü balık gibi çok kötüydü hemen eşime söyledim eczaneden yenisini aldı geldi ama o da yapınca aynı şekilde oldu tadı.Bu mamaların hepsinin tadı mı böyle yoksa sadece hipp mi böyle bilenler yardımcı olursa çok sevinirim🙏🏻😔