Tontis_annesii 2 defa test yaptım ama ikisinde de hafif silik çizgi çıktı ama geç belirdi yaptıktan bi 10 dk sonra falan belirdi bozuk mudur
Yigit2161 Tontis_annesii normalde gebelik varsa hemen yada bi kaç dakika sonra çıkıyor benimki 1 dakika sonra falan çıkmıştı erken gebelik testinde
Postal Tontis_annesii On dk sonra çıkarsa geçersiz oluyor Benim bildiğim bekleye bekleye silik bir çizgi çıkıyor evet aynısını bende yaşadım
GmzeeeNehiir 2 çizgi yoksa hiç çıkmaz gebeliğimden önce yüzlerce test yapmışımdır Bi kere hafif silik çizgi gördüm onda da hamileydim :) ama en garantisi gene kan testi