Sahiplenme zamanınız bence sanki biraz yanlış olmuş gibi benimde 3yaşında tekir erkek kedim, 11aylık oğlum var.Araları aşırı iyi abi kardeş gibiler birlikte oynuyorlar oğlum şuan abisini sürekli ısırma peşinde tüylerini tutup sıkıyor sürekli vuruyor yani onun yaptıklarını biz yapsak bizi tırmık delisi yapardı, ama doğduğundan beri birlikte oldukları için ne yapıp yapamayacağını tahmin edebiliyorum.Geçen gün ilk defa oğlumun burnunu tırmaladı mesela bi anda hiç ihtimal vermiyordum böyle bir şeye o yüzden bence birbirlerine alışana kadar yalnız bırakmayın hatta mümkünse bence alışana kadar gece kedinizi bebeğin odasına almayın ne olacağı belli olmaz. Oğlunuz şuan tam keşfetme döneminde bizimki gibi tanımadığı bir canlıya daha çok ilgi duyacaktır alışana kadar gözlemlemekte fayda var bence