Gamzeliiix09 Oğlum 1.5 yaşında son zamanlarda sağ göğsümü emip bırakıyor sürekli bazende kızıyor ama sol göğsümde öyle birsey yok acaba sütüm mu az geliyor sağ taraftan anlamadım en az 10 kez bırakıyor emzirmeye başladığımda