-Eraymoms-
Merhaba yakın zamanda geçirdik bizde cildi hassas olduğundan bizimkisi biraz ağır geçti
Kaşıntı ve su kabarcıkları kırmızılığı bizim 1 ayı buldu komple iyileşmesi döküntüleri falan
1 haftada iyileşende var sanırım ama bizim uzun sürdü. el tırnaklarından bir kaç tanesi düştü alttan yenisi uzadıkça tırnak attı kendini. Krem dışında bişey kullanmadık. İnşallah siz hafif atlatır kurtulursunuz hemen