seydaryaa Kızlar 6 aylık bebeğim var doktorumuz iburamin zero verdi ama kullanan var mı bi kaç gündür burun tıkanıklığı var bugün de öksürük başladı ama yorumlarında 12 yaşın altındaki çocuklar kullanamaz falan yazıyor emin olamadım
Goktug_ seydaryaa merhaba İzmir’deki özel doktorumuz bize onu vermisti 2.5 ml 6 gün demişti antibiyotik hiç vermiyordu şimdi tayin nedeniyle sirnaga geldik direk antibiyotik veriyor kullanın yararini gorursunuz
zeynep91 seydaryaa benm kızım 2 yasnda 1,5 ölçek kullanın dedi doktor burun tıkanklıgı için sprey verdi
Goktug_ Merhaba izmirdeki özel doktorumuz vermişti bizimde antibiyotik yerine hep onu veriyor çok güzel Bi ilaç kullanın 6 gün 2.5 ölçek demişti bize
zeynep91 Goktug_ benmde kızımda ates vardı dırencli 5 saatte bı ckıyo viral enfeksiyon dedi doktır iburamin zero verdi 1,5 ölçek kullanıyors yeni başladık ates dsuruyo dmı aynı zamnda bunla calpol flan vermemıze gerek varmı doktora dansmayo unuttım öf ya 😢
gizzzy35 Goktug_ merhaba İzmirdeki doktorunuz kimdi acaba ? Bıktım sürekli antibiyotik yazan doktorlardan