Cicilibicilibebek Bebeğimin ateşi var bulunduğum yerdeki doktorlar bisey yapmıyor sadece ağrı kesici ateş düşürücü şurup verip yolluyor evde nasıl düşürebilirim ateşini 38 ila 38.5 arasında şuan
FistikHanim Cicilibicilibebek ılık suya bezi batırıp alnına diz arkalarına koltuk altına ve kasıklarına koyabilirsiniz. Buna rağmen düşmüyorsa ılık duş aldırın gece boyu başında bekleyin
Feridece28 Cicilibicilibebek eğer durumunuz varsa özel hastane aciline gidebilirsiniz, enfeksiyon olma riski yüksek düşmeyen ateşte. Enfeksiyonsa evde yaptığınız şeyler kısa süreli düşürüp geri yükselecektir
berkcanveannesi36 FistikHanim katılıyorum gerçekten çok faydası var benimde çocuğum diş çıkarırken çok atesleniyor du bu şekilde düşürdüm
Cicilibicilibebek Feridece28 yurt dışında olduğum için özele de gittim devlete de hiçbir şey yapmiyolar evde nasıl yapabilirim bilmiyorum düşüp geri çıkıyor sürekli olarak
Kubramomy Öncelikle çok geçmiş olsun dün ben aynısını yaşadım bronşiyolit olmuş ateşi düşüremedim sabaha kadar gözetim altında kaldık imkaninix varsa bir özele gidin bizdede sadece ateş vardı
Cicilibicilibebek Kubramomy Allah razı olsun sağolun diş de çıkarıyor tabi ama 39.1 idi hastaneye gittik 2 saat önce şuan 38 lerde seyrediyor ayrıca şunu da söylemek istiyorum biz yurt dışında olduğumuz için burda müdahale etmiyorlar maalesef:((
Cicilibicilibebek berkcanveannesi36 Allah razı olsun bizde diş çıkarıyoruz şuan ondan da olabilir mi acaba bunlar
Feridece28 Cicilibicilibebek diş ateş yapmaz, kafada hafif sıcaklık olur ama 38 üstü ateş kesinlikle yapmaz
berkcanveannesi36 Cicilibicilibebek evet büyük olasılıkla bu yüzden ateşlenme kusma ishal oluyor… ama burun akıntısı ve öksürük üşütmüş olabilir eczanelerde bitkisel şuruplar var kullanabilirsiniz Rabb’im şifa versin inşallah 🤲 🤍
Mrvkl Benim bebegimde 5.5 aylik aksam 9dan beri atesi var emdi uyudu uyandi tum midesindekini bir seferde kustu ve ateslendi. Calpol verdik etkisi gecince geri yukseldi. Burda da ozellerde acilde cocjk doktoru yok goturemiyoruz saka gibi.
Cicilibicilibebek Mrvkl canım bende az önce bir arkadaşım tavsiyesi üzerine ayağının altına limon sürdüm çorabı giydirdim baya etkili oldu ha bide ılık suya batır sık pamuk koy koltuk altına kasıklarına alnına falan ben onları yaptım bugün faydasını gördüm
Mrvkl hunggr calpolle 37.5 e dustu hastaneye gittik bogaz enfeksiyonu dedi bugun emzirmeyle duzelme olmazsa ateste antibiyotige basliycaz☹️