Kızlar bebeğim 8 ay 25 günlük birkaç gündür öksürük var dr doğru düzgün ilaç vermedi antibiyotik yazdı ama kötüleşirse verirsin dedi bende çok kullanmak istemiyorum ama öksürüğü çoğaldı doğal olarak yapabileceğim önerebilceğiniz bir şey varmı yada kullansammı antibiyotik