Kızlar dün akşam kızıma iki doz menenjit aşısı yapıldı,gece güzel geçti ama şu an da ara ara 38leri bulan ateşimiz çıkıyor ve bacakları mı ağrıdığı için mi bilmiyorum yürümek istemiyor iki adım atıp yere atıyor kendisini.Anormal bir durum var mı sizce