Kızlar bebeğimi ilk önce emzirir sonra mama veririm. Şimdide mamayı hazırladım 4 ölçek ama emerken uyudu. Derin uykuya geçiş yaptı. Mamayı ağzına bile sürmedi. Buzdolabında ne kadar bekleyebilir bilgisi olan var mı ? İnternette tükürük temas etmediyse biberonu ağzına almadı ve hiç içilmediyse buzdolabında 24 saat bekleyebilir yazıyor ama güvenemedim. Sizlere sormak istedim..