O kadar zor geçiyor ki umarım atak haftası falandır odadan çıktığım beni görmediği an ağlama krizleri sürekli huzursuzluk durduk yere ağlamalar kucaktan inmeme durumu emerken yarım bırakıp ağlama bunların hepsi bir bizdemi var çocuğumu tanıyamıyorum herşeyi bir anda değişti