Zeynepsara bebeğimde vardı dediğiniz gibi en fazla 45günlükken falan öğrendik 6ayda tekrar getirin dediler 6.ay kontrollerinde kapandığını öğrendik şükürler olsun ki banada kapanır demişlerdi ama içim hiç rahat değildi ve dedikleri gibide oldu gönlünüz rahat olsun ayrıntılı ultrasonada girmiştim ama orda görülmemişti mesela doğdunda öğrendik