tosbiksmoms Didem99994 8 aylık bugün hastanede tarttılar 7850 kg geldi çok zor kilo alan bir bebek bugün öğrendim ki 2. Ayında kesildi zannettiğimiz dil bağı hala varmış ve birde dudak bağı varmış kilo alımını meğer o etkiliyormuş.
Didem99994 tosbiksmoms bizimde çok az dil bağımız varmış doktor 2. Ayda söyledi döküntü olmaz dedi sizin doktor neden fark edememiş acaba. Dilini dışarı çıkarıyorsa bebiş sıkıntı olmuyormuş
tosbiksmoms Tugba0708 internetten dil ve dudak bağı yazarsanız fotoğrafları çıkar ve sizde bir kontrol edin bebeginizi. Dün doktor kilo alımına etki eder deyince o kadar üzüldüm ki 8 aydır yapmadigim şey kalmamıştı kızımı iştahsız o yüzden emmiyor derdim meğer o problemlerden fazla beslenemiyormuş.
Aryamlinamom aysealb_ maşallah 🧿 Benim kızımda 2 kg dogdu ama Bi türlü toparlayamadı anne sütü mu alıyor
Didem99994 tosbiksmoms hiç üzülmeyin çok kilolu olması sağlıklı olduğu anlamına gelmiyor. Alır kilo zaten elbet
tosbiksmoms Didem99994 muayene etmemişler anlaşilan, dil bağını da dudak bağını da ben farkettim üstelik 2. Ayinda dil bağı kesildi(!) Geçen hafta başka doktor sadece ucundan kesilmiş gerisi duruyor dedi. Ah bu doktorlar yokmu….
aysealb_ Aryamlinamom 8 aylık olana kadar anne sütü aldı sonra sütüm azaldı memeyi bıraktı mamaya başladık, ek gıdaya da 5 aylıkken başlamıştık. İştahı nasıl yiyor mu sizin bebiş
Buglem22 Didem99994 gerçekten öyle kilolu olması sağlıkli anlamına gelmiyor bir arkadasim var onun oğlu benim kizimdan 4ay küçük ama toplu benim kızımda ne kilolu ne zayıf orta ama arkadaşımın oğlunun vitaminleri kan degerleri yerde demiş doktor bizde geçen hafta verdik kan çok şükür benim kızımin vitaminleri kan değerleri çok iyi dedi doktor önemli olan sağlıkli olmasi kilo zerre umra degil
tosbiksmoms Didem99994 normalde asla kafama takmam. Ama bizim milletimiz yok mu işte gören filanın bebeği seninkinden daha toplu,senin kızın zayıf bilmem ne bu sefer de kafaya takıyorum. Oğlum da da iri cocuk,obez mi derlerdi herkes illa bir bahane buluyor.