bozer10 Kizlar asimizi bugun olduk sabah asidan sonra calpol verdim gun icinde atesi olmadi biraz omce olctum 37 di hemen calpol tekrar verdim 37.5 oldu sirkeli su yaptim eklem yerlerini anlina koydum siz neler yapip dusurdunuz atesini
etuerk bozer10 37.50 ateş değil bacım sürekli şurup verme bebeğine 38 sonrası 6 saatte bir verirsin korkma bebeğinin ateşi yok 36.50 37.50 normal sayılır Ayrıca sirkeli su çok yanlış bir uygulama onu kafamdan sil at sirke iç ateş oluşturur. Ilık sade suyla eklem yerlerine bez koyabilirsin