es8326 Sezeryan doğum yaptım bebeğim 21 gün yoğun bakımda kaldı. Bugün çıkışının 3. Günü sütüm çok az kendimi kötü hissediyorum doğum yaptığımdan beri yemediğim şey denemediğim şey kalmadı önerileriniz neler psikolojim bozuldu
gzmm4738485 es8326 bebeği nasıl emziriyorsunuz kendinize dümdüz çevirin bedenini ben doğru emzirdiğimden beri sütüm çoğaldı
papatya_17 es8326 benim de sütüm ilk zamnlara göre çok çok azaldı mamaya başladık ama elimden geldiğinde az gelse bile emziriyorum ama kuru dutu kaynatıp içince farkedilecek derecede artiyor bir de kuru üzüm kompostosu içiyorum o da iyi geldi
gl96 es8326 dut çayı dereotu tahin helvası hurma ciğer beyaz soğan sarımsak kuru börülce yemeği bol su ve uyku çok arttırdı bende + bestlak damla kullandım ve düzenli olarak sütünü sağ maya çalış göğsün tamamen boşalsın tekrar süt üretsin . Dene mutlaka faydasını görürsün umarım bir de bebeğinin emzirirken temas etmesi çok önemli östrojen hormonu devreye girip süt kanalları çalışıyormuş her yolu denemelisin ve unutma moralini yüksek tut
tekbebek es8326 Öncelikle psikolojim bozulmasın bebeğinin nasibi ne kadarda o kadar emer bol su ısırgan otu çayı fışkırtır çok süt yapar birde yeşil üzüm vitaminler ünide ihmal etme mesela bana doktor imam latte vermişti süt için hemde genel
aylinaas Bende doğum yapalı 4 gün oldu daha bugün makineyle sağarak yeni geldi sütüm bütün gün ağladım bide minicik bi damla olarak geldi başka yok :(
sdslnby aylinaas Benimde sağım yaparak 5. Gün gelmeye başlamıştı damla damla, o damlaları bile bebeğimin ağzına verdim o kadar kıymetliydi benim için, şimdi arada mama takviyesi yapsamda yetecek kadar geliyo
aylinaas sdslnby doktora gidecektim bende iltihap yapmasından korkuyorum göğüslerim aşırı sert bugün o bir damlayı alıp bende bebeğin ağzına sürdüm ağlayarak :( yarında sağmayı denicem yine bir damla gelirse artık gideceğim doktora
arzuada es8326 bol su için günde 2 3 litre ve sık emzirin en önemlisi sık sık bebeğin emmesi o emdikçe sütünüz artar