Yaklaşık iki haftadır ishal,bulantı,kusma,baş dönmesi şikayetleriyle önce acile sonra dahiliyeye gittim. Tedavi başlandı emzirmeye ara ver denildi. Etken maddesi metronidazol olan bir ilaç yazıldı.(yaygın adıyla flagly) Kızımın doktoru"ondan çocuklara da veriyoruz çok ağlarsa azıcık emzirebilirsin" dedi. Ama onun dışında mide ilaçları da var. Dahiliye doktoru ilaçlar bitince en az 12 saat geçsin demişti. 5 gün ilaçların bitmesini bekleyemedim,uyumuyor. Sabah içtim 12 buçuk saat geçti,akşam önden sütümü biraz sağdım ve emzirdim. Bol su içtim vücudumdan atılsın diye akşama kadar lavaboya gittim neredeyse.😔 Doktor olan veya daha önce tecrübesi olanlar bilgi paylaşabilir mi yaptığım yanlış mı acaba ?