Dolores eğer emziriyorsanız östrojen içermeyen doğum kontrol hapları kullanmalısınız. Genelde doktorlar cerazette öneriyorlar. Ella ertesi gün hapı zaten onu senede 1 veya iki korunmasız ilişkiye girdiyseniz kullanabilirsiniz sık kullanabileceğiniz bir hap değil. Ben doktoruma yasmin kullanabilir miyim diye sorduğumda hayır demişti ve cerazette yazmıştı. Düzenli kullanıldığı takdirde gayet koruyuculuğu yüksek.